sobota, 28 stycznia 2017

507. Album ze złoceniami.

Stemple, przeszycia, złote farby i metal flakes, chlapania, szarpania, granulki, tekturki mojego projektu, itp...
czyli klimatyczny album - moja dzisiejsza inspiracja dla Stonogi:









I zbliżenia na szczegóły:










To moja ostatnia inspiracja w ramach DT Stonogi, trzy lata przeleciały nie wiadomo kiedy, 
wspaniały to był czas i bardzo kreatywny dla mnie:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)

A mój album zgłaszam do inspirującego CRAFTfun na 49 BAAAARDZO FAJNE WYZWANIE
a to głównie z tego powodu, że bardzo, bardzo fajnie pracowało mi się ze złotem,  użyłam fajnych stempelków i masek i fajnych płatków złota i złotego szlagmetalu i nie wiem, czy do końca widać na zdjęciach, ale uzyskałam bardzo fajny efekt pozłacania kart albumowych (i użyłam bardzo fajnych, zaprojektowanych przeze mnie tekturek:)
I pierwszy raz "walczę" o taką bardzo fajną nagrodę:))
 
http://craftfunsklep.blogspot.com/2017/01/wyzwanie49-baaaardzo-fajne-wyzwanie.html

30 komentarzy:

  1. Śliczny album! Pięknie wyglądają te złocenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny album, mnóstwo smaczków, detali...W realu jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i delikatnie ozdobiony :-)))Motyw listków stemplowanych najbardziej wpadł mi w oko i mikrokulki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny album!
    Piękne, stonowane kolorki, a złoto dodało niezwykłej elegancji :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt z tymi złoceniami - ja w ogóle lubię płatki szlagmetalu w różnych wydaniach, a u Ciebie jeszcze dochodzi piękny, delikatny błękit/turkus. I pewnie na żywo jest jeszcze piękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko!! Wszystko przemyślani i we właściwym miejscu! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudny album! Całość wygląda wspaniale a mnie szczególnie podoba mi się w jaki sposób ozdobione i wyeksponowane są miejsca na zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, stylowy album :) Wypełnianie takiego cudeńka na pewno sprawi wielką frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny album, bardzo mi się te złote dodatki, tekturki. Piękne zdjęcia poszczególnych elementów albumu, idealnie je wyeksponowałaś. Pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko pięknie i ze smakiem dopasowałaś :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowy album! Pięknie wszystko dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę,że ostatnio rączki brudzić lubisz? Bardzo efektowne i pracochłonne.Bardzo ,, do twarzy" niebieskiemu ze złotym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowity!! Cudne te złote elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudny!!! Te złocenia wyglądają fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna, niesamowicie piękna praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakież to mega nieprofesjonalne zerżnięcie albumu od pani Doroty Kopeć! Wstyd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakież to mega nieprofesjonalne osądzić, bez zagłębienia się szczegółowo w moją twórczość. Albumów już "trochę" zrobiłam, nawet pewnie wszystkich nie pokazałam, są stemplowania, złocenia, przeszycia, chlapania (i złotem), można zajrzeć: http://oribella-hobby.blogspot.com/2015/01/377-album-vintage.html , http://oribella-hobby.blogspot.com/2016/02/444-starociowy-album-na-rocznice-slubu.html... A w związku z decoupage`m szlagmetal nie jest mi obcy, bo chyba pani o te złocenia chodzi. Zaglądnęłam do prac pani Doroty, cóż może nie jestem jej wielką fanką, ale wiele prac bardzo mi się podoba, są mega. I cóż panią tak zdenerwowało?

      Usuń
    2. Iza , daj spokój! ;-D

      Jakież to mega profesjonalne kogoś "zrąbać" publicznie!
      I co, poprawił się przez to humor...

      Mnóstwo osób czerpie garściami z twórczości Doroty.
      Zasadniczo cała twórczość od zarania dziejów polega na ...uwaga! ....naśladowaniu
      a następnie doskonaleniu warsztatu....

      Usuń
  17. Dziękuję za Wasze dobre słowa:)
    Złoceń będę się nadal trzymać, bo mi się okrutnie podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musze jeszcze dopisać kilka słów wyjaśnienia. Czytając niemiły komentarz pani Kasi Zarębskiej zdenerwowałam się, wiem jestem tylko człowiekiem. Ale po "przespaniu się" z problemem, postanowiłam, że przeproszę, bo to wszystko nie jest takie proste, więc: bardzo przepraszam, jeśli kiedykolwiek i czymkolwiek uraziłam kogoś swoimi pracami, jeśli skopiowałam cokolwiek, bezwiednie, ale również, gdy mnie coś zainspirowało i zostało w głowie i powtórzyło się w moich pracach, bez podania źródła inspiracji. Panią Dorotę Kopeć również przepraszam, mam nadzieje, że to, że zrobiłam podobną pracę do jej albumu, będzie odebrane jako hołd i ukłon w stronę jej niezaprzeczalnego talentu i jako fakt, że jej prace są inspiracją dla wielu scraperek, dla mnie również. Mea culpa.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa interpretacja tematu, dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja ostatnio sobie połączyłam złoto z miętą/turkusem. Ładne to wygląda razem ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)