piątek, 9 września 2016

481. Koperta z kartki A4 - kurs krok po kroku.

Mam dla Was kolejny foto-kurs, tym razem na szybkie i łatwe wykonanie koperty, 
oczywiście w technice origami.W zasadzie całą papeterię można zrobić;)

Jeśli w trybie natychmiastowym potrzebujecie koperty, a wszystkie "kupne" właśnie "wyszły", 
to ten kurs jest dla Was - zamieściłam go na blogu Stonogi, gdzie zapraszam po szczegóły.

Moja inspiracja do kursu - koperta wykonana została z papierów Oh Hello Spring!,
 które m. in. ze względu na gramaturę idealnie nadają się do składania.






Mam nadzieje, że kurs się Wam nie raz przyda:)

Pozdrawiam słonecznie:)

30 komentarzy:

  1. Piękne ptaszyny umieściłaś na kopercie :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, "wygrzebałam" je z czeluści szuflady, już zapomniałam że je mam;) Dzięki za odwiedzinki:)

      Usuń
  2. Pięknie ozdobiłaś kopertę:) Świetny kurs!

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję,na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurs. Piękne papiery i stempelki 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i za odwiedziny i za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  5. Szybko, prosto a efekt końcowy - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że właśnie szybko i łatwo:) Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  6. pięknie! upominek finansowy zostanie wręczony w niebanalnej i eleganckiej formie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka kopertka idealnie się do tego nadaje:) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Ależ piękna ta koperta bardzo mi się podoba a że nigdy nie wiadomo kiedy umiejętność zrobienia takiej koperty może się przydać tym bardziej kurs bardzo pomocny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne !!! Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie. Muszę wypróbować. Kursik bardzo czytelny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kursik, na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że wcześniej czy później się przyda;) pozdrawiam:)

      Usuń
  11. bardzo fajny kursik a wykonanie wspaniałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)