sobota, 22 listopada 2014

368. Szyszkowe choinki.

Oto moja dzisiejsza propozycja dla Stonogi - świąteczna dekoracja, wykonana na bazie naturalnych szyszek:


Szyszki własnoręcznie zbierałam, potem je wysuszyłam, oczyściłam z wszelakich paprochów i pociągnęłam białą farbą akrylową oraz lakierem matowym, a następnie posypałam złotym brokatem i tym jasno-błękitnym.
Doklejone gorącym klejem koraliki dopełniły całości.
I na koniec umocowałam je na podstawkach oklejonych papierem imitującym drewno.
 
 



 

29 komentarzy:

  1. this christmas trees are WONDERFUL...hugs Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecune! Takie proste a takie wyjątkowe, pomysł na medal!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na dekoracje świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne ekologiczne ozdoby. Świetny pomysł, zwłaszcza że szyszek jest sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne choinki! i wspaniała dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna świąteczna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szyszeczka przy każdym nakryciu i o dekorację świątecznego stołu można się nie kłopotać :)))
    Fajny pomysł, aczkolwiek nie dla leniuszków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracja świąteczna gotowa. Szyszeczki pięknie ozdobione, śnieżkiem przypruszone. Cudownie się prezentują. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super mini choineczki! Pomysł doskonały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny pomysł i piękne wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziewczyny, choineczki są rzeczywiście bardzo wdzięczne:) Pozdrawiam Was serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są! Fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja lubię takie naturalne dekoracje! a szyszek trochę mam ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny choinkowy lasek wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny choinkowy lasek wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe są te choineczki, a raczej szyszeczki :) Bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem!
    Takie to proste, a jakie efektowne!

    OdpowiedzUsuń
  18. o szyszunia ! No niesamowity pomysł

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna dekoracja. Lubię naturalne materiały takie jak szyszki.

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ tu u Ciebie świątecznie, cudowny pomysł i wykonanie, jak zwykle u Ciebie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)