wtorek, 29 lipca 2014

354. Kolejna, banknotowa róża - kurs.

Oto moja kolejna propozycja jak niebanalnie i oryginalnie wręczyc pieniądze.
Pudełko z modułową różą wykonaną techniką origami (same "supełki" połączone ze sobą:)








Jest to moja ostatnia inspiracja w zespole DT Artimeno, to był czas pięknej przygody, zapraszam na foto-kurs jak wykonac poszczególne moduły takiej róży i jak je ze sobą łączyc.
A listki do róży już pokazywałam (kurs na pasku bocznym).

Materiały ze sklepu Artimeno:
- śliczne papiery z serii "Nie zapomnij Mnie",
ramka tekturowa, którą rozcięłam, aby rozłożyc ją na większej powierzchni,
- szarpane brzegi przetarłam tuszami, i razem z ramką maźnęłam złotą, brokatową farbą,
- opakowanie wykonałam sama, ale przecież jest duży wybór gotowych pudełek 

Propozycji na nietypowe wręczanie pieniędzy mam w głowie jeszcze mnóstwo i na pewno się z Wami nimi podzielę:)
Tymczasem znowu jestem na wakacjach, wiec pozdrawiam słonecznie:)



26 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł i naprawdę ładnie to wygląda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, niebanalny pomysł i wykonanie.
    P.S Wypatruję jaka to waluta : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) "Stóweczki", a czy dopatrzyłaś się ile ich jest?;)

      Usuń
  3. niezmiennie mnie zachwycasz swoja pomysłowością. Świetna róża. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W składaniu banknotów nie masz sobie równych, obłędna róża a pudełko bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne pudełeczko i niebanalna ozdoba, aż szkoda wydać taką kasę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega pudełko! Zastanawia mnie tylko czy te róże powinno się robić z prawdziwych pieniędzy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, a niby z jakich???;) Origami nie niszczy pieniędzy, a składanie banknotów już dawno temu stało sie popularne:)

      Usuń
  7. Ten kwiat jest wart wszystkich pieniędzy :)
    Artimeno bez Ciebie? Trudno to sobie wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję, przywiozę to pudełko na Plener PTO, poskładamy razem, będziesz?
      I dziękuję za miłe słowa:) Poradzą sobie w Artimeno, poradzą, tam same zdolniachy:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  8. Śliczna! Przykro rozkładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już po urlopie:) nareszcie mam swobodny dostęp do internetu i mogę podziwiać te Twoje cudeńka. Róża przepiękna, a całość to czysta elegancja i smak. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, a ta róża po prostu wymiata. Ciekawe czy się ją łątwo rozkłada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I składa i rozkłada naprawdę łatwo:) Zapraszam ze skorzystania z foto-kursu, w razie czego służę pomocą:)

      Usuń
  11. Piękna róża, mistrzowski pomysł!!! stale podziwiam Twoją wszechstronność :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł na wręczenie pieniędzy jest super, ale nie wiem czy jak bym takie dostała to odważyłabym się je wykorzystać i zepsuć dzieło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pudełeczko, niezwykły sposób podarowania pieniędzy...Ależ Ty masz pomysły...

    OdpowiedzUsuń
  14. Your projects are always unique and original... hugs ada

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się bardzo, że róża przypadła Wam do gustu:) Pozdrawiam ciepło:) I ja już wróciłam do domku, choc wakacje się nie skończyły:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ekstra to wygląda :) i bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita to róża :) cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam twoje misterne kwiatowe kompozycje. Powinnam kiedyś spróbować. Pozdrawiam i życzę miłych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowity pomysł! Super wygląda róża!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obłędnie wygląda ta różna i niezły prezent Ci wyszedł ;-D

    OdpowiedzUsuń
  21. nietuzinkowa, wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)