piątek, 26 lipca 2013

267. Kwiaty z taśmy washi - na kartkach i kurs:)

Już dawno zrobiłam ich kilka, tj. kwiatów z taśm washi znaczy się;)
A że nie są zbyt pracochłonne, a przy tym efektowne i niewiele materiałów potrzeba do ich wykonania, to kurs zrobiłam, może się Wam przyda:)
Chętnych zapraszam na boga Artimeno, tam zamieściłam cały, opisany ze szczegółami kurs na kwiatka wykonanego z taśmy washi.

A u mnie tylko karteczki z wykorzystaniem tychże kwiatów. 
Oto pierwsza z nich, taśmę z kwiatu wykorzystałam jako dodatkowy motyw na kartce:


i sam kwiat na zbliżeniu:


i inne szczegóły:



Powyższą kartkę wysyłam na wyzwanie do Craft-Szafy, temat "z nutką romantyzmu".


I druga kartka, tym razem z trzema kwiatami z papierowej taśmy, a zamiast cwieka w środku pręciki:


 i kwiaty na zbliżeniach:


i inne szczegóły:


Obie kartki zgłaszam na wyzwanie do Craftowego Ogródka, gdzie tematem jest właśnie washi tape:)


 I na koniec zdjęcie samego kwiatu z kursu:



28 komentarzy:

  1. ekstra są te kwiatuszki - świetny pomysł, nie wpadłabym na to że taśmy można wyczarować coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki piękne ! Kwiatuszki super ! Dzięki za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle zaskakujesz:) Czasami już mi słów brak:) Pięknie Ci to wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki :) a kursik rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamuniu, wspaniałe! Kwiaty są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kursik fajny, a Twoje karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, kursik świetny a kwiatuszki z taśmy są cudowne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie chodzi o to, że na szczęście, te kwiaty nie są zbyt pracochłonne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zwykle cudnie i pomysłowo! Dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne obie,co za kolorystyka : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, delikatne kwiatuszki. Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się klimat tych prac, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. byłam , widziałam , pomysł kapitalny , wart spróbowania. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  14. ta druga po prostu zwaliła mnie z nóg, cóż za genialne wstążeczki.! obydwie są przepiękna z tymi ażurkowymi motywami! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chwilę mnie nie było, a u ciebie tyle cudeniek, ze nie wiem na co patrzyć:)Kartki są piękne, a pomysł na kwiatuszki rewelacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. dołączam do grona obserwatorów :) wspaniałe prace! pozdrawiam z Krakowa;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Wam dziękuję za tak przychylne komentarze:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjny pomysł, może w końcu użyję jakoś taśmy, które mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kartki i kwiatki
    Czekam jednak na twoje szczypane rózyczki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna praca i fantastyczne bardzo oryginalne kwiatuszki :)dziękuję za udział w wyzwaniu Craft - Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace i świetny pomysł na kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kwiatek uroczy a co do kartki jest rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowna praca :) Jest na czym oko zawiesić :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Craftowego Ogródka :)
    Zapraszamy już dziś po wyniki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki!
    Świetny pomysł na kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)