sobota, 11 maja 2013

238. Serwetkowe origami.

Przedstawiam kilka modeli serwetkowych dekoracji na stół, może Was zainspirują, wszak stanowią nieodzowny element elegancko nakrytego stołu;) I mogą się przydać na różne okazje, wesela, komunie, imieniny, zwykłe śniadanie, czy piknik, a nawet na przyjęcie dla dzieci.




 

Jeśli macie ochotę poogladać więcej serwetkowych modeli, to zapraszam na bloga Artimeno, 
do mojego artykułu "Serwetkowe origami".
Jeśli natomiast chcielibyście coś złożyć własnoręcznie, to zapraszam na mały kurs, również na Artimeno, gdzie pokazałam jak złożyć powyższy model (ostatni na zdjęciu), a tu w innej, kuchennej aranżacji:



12 komentarzy:

  1. no i jak tu używać tak pięknie zrobionej serwetki?
    butki mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No pięknie poskładane:)
    też bym takiej na stole nie tknęła:) No się nie da;) w końcu to ozdoba, tego się nie psuje;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie jak tu używać tak pięknie złożonych serwetek?
    podziwiam Cię za cierpliwość i perfekcję w origami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. jakie cudeńka!!!!
    Piękne ozdoby stołu, aż zal byłoby je rozkładać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, ciżemek jeszcze nie widziałam. Są KAPITALNE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!
    Offca ma rację,żal rozkładać do uzytku...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykłe i bardzo inspirujące, niestety nie mam talentu do składania :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne inspiracje, w swoim czasie wypróbuję :) Buciki są NAJ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny nenufarek... a krasnalowe butki są genialne nie widziałam jeszcze takiego modelu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)