piątek, 3 maja 2013

235. Kartka z "wkładem", okolicznościowa i ... słoik:)

Taki misz-masz Wam serwuję;) A wszystko na galeriowych papierach "Herbatka dla dwojga". Od dzisiaj bowiem, przez cały maj, zestaw tych właśnie papierów można kupic w Artimeno w promocyjnej cenie.

A oto moje inspiracje, jak w temacie:

Kartka z dwiema kieszonkami wewnątrz, jedna na ulubioną herbatkę, a druga z prezentem dla zaproszonego, ja np. zrobiłam dwie szydełkowe podkładki pod kubek lub filiżankę:






"Zwykła" okolicznościowa kartka:



I tematyka bardziej "kuchenna", ozdobiony słoik na słodycze, ciastka lub inne przetwory:




Pozostałe prace, dziewczyn z DT można zobaczyć na blogu Artimeno, zapraszam serdecznie:)

Ja tymczasem przyznam się z czego skorzystałam tworząc swoje inspiracje:

- zestaw papierów "herbatka dla dwojga" wykorzystany jako główny produkt,
- ćwiek vintagowy do spięcia karteczki z wnętrzem,
- ćwieki perłowe małe, dodające elegancji kartce,
- tusz brązowy, idealny do podkreślenia konturów,
- klej z aplikatorem, pomocny przy sklejaniu zwłaszcza kieszonek,
- wykrojnik z literkami, dla mnie są idealne te małe, kształtne literki!,
- wykrojnik z zestawem owali, do ozdobienia boku słoika,
- wykrojnik z zestawem kół do ozdobienia wieczka słoika,
- wykrojnik gałązka, wspaniale tworzący "gąszcz" listkowy na kartce,
- taśma papierowa z napisami, którą przecięłam wzdłuż, aby uzyskać delikatniejszy efekt,
- wykrojnik gwiazdka, świetnie tworzący tło na kartce.

To co, zapraszam na majówkową herbatkę;)


19 komentarzy:

  1. Wszystko przepiękne! A karteczka miód malina :) Słoiczek też super :) Pozdrawiam z deszczowej Legnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace - wyjątkowo podoba mi się słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nam zapodałaś same wspaniałości- zestaw herbatkowy skradł moje serce : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciao carissima Oribella...
    you have a very original ideas...three wonderful projects for greats inspirations...BRAVISSIMA !!!...
    kisses Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i pomysłowa kartka. Zawsze można włozyć jakiś drobiazg.Podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza karteczka zachwyciła mnie pomysłem, a do tego ma super kolorki. Jest taka słodko-czekoladowa.
    Druga ma śliczny układ wszystkich dodatków i ładnie komponuje się ze słoiczkiem na słodkości. Takie zestawienie truskawek z bitą śmietaną :)))
    Ale mam dziś słodkie skojarzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły i wykonane po mistrzowsku !
    zaciekawił mnie twój kwiatuszek,nie wyglada na origami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spostrzegawcza jesteś:) Tak kwiatuszek to według terminologii origami raczej "gnieciuch";) Ale nie robiłam go sama, kupiłam po prostu:)

      Usuń
  8. Świetne prace, szczególnie ta pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace! Pierwsza z wkładem jest fantastyczna i pomysłowa :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace :) Pierwszą kartkę bardzo fajnie wymyśliłaś, a słoiczek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, pomysłowe karteczki:) A taki słoiczek każdy chciałby dostać w prezencie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki z "wkładem" w Twoim wykonaniu są rewelacyjne :) Nic, tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę że twórczo spędziłaś długi weekend :) wspaniały ten herbaciany niezbędnik i słoiczek, niezwykły wykrojniczek na kartce okolicznościowej

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty twórcza jesteś:) Fantastyczne pomysły:) Piękne prace stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekoladowe pudełko mnie rozbroiło, mniam ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kartka super, z herbatka i cudna serweteczka :) Druga ma piekne kolory, sliczna jest i sloiczek rowniez mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)