wtorek, 5 marca 2013

214. Tulipany w decoupage-u na szkle...

czyli serwetka, butelka szklana, pędzel, primer, klej, farba akrylowa, pasta złota do postarzania, lakier, papier ścierny i moje ręce:)
A wszystko po to, by spróbowac decoupage na szklanej powierzchni. Niedociągnięcia są, niestety, ale popracuję nad tym, obiecuję;) 
A skoro motyw z tulipanami, to przypominam o trwającym (do 11 marca) wyzwaniu na blogu Artimeno, można wygrac bona za zakupy, zapraszam:)

A oto moja szklana, odnowiona butelka:




21 komentarzy:

  1. Ja żadnych niedociągnięć nie widzę. Wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszła. Taka sama czeka na mnie, ale chyba jeszcze poczeka zanim się nią zajmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna butelka:) Wyszła super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca ! Dla mnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna... pięknie postarzona, butelka po nalewce Babuni wprost stworzona jest do decu..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna! i dziękuję za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Cudowne tulipany;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza butelki :)
    PS. Niedociągnięć nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne tulipany!!!
    Butelka prezentuje się fantastycznie :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny za tyle dobrych i przychylnych komentarzy:* Decoupage podoba mi się coraz bardziej, więc znowu będę póbowac;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak piękna butelka...cudowna:)Ślicznie tworzysz!
    Serdecznie pozdrawiam i posyłam nutkę pierwszych promyczków słońca-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest taka piękna! Zawsze jak oglądam takie cuda żałuję, że ja się na tym nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. no nie co za piękna inspiracja wyzwaniowa zrobiona w konspiracji przed szefową :-))))

    ściskam mocno
    hania

    OdpowiedzUsuń
  14. Wooo, Iza, pięknie tutaj! Świetna robota! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. W niedzielę na pchlim targu widziałam dokładnie taką samą butelkę! I od razu przypomniały mi sie Twoje tulipanki!
    Wygląda to po prostu PERFECTO!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)