piątek, 7 grudnia 2012

189. Tym razem scrap.

Wśród klimatów świąteczno-zimowych powstał u mnie dzisiaj scrap, z mnóstwem zawijasów i motyli.
Wczoraj na forum scrappassion zauważyłam konkurs Galerii RAE, którego głównym wymogiem była inspiracja logo Galerii (i termin zgłaszania prac do dzisiaj;) I tak oto przedstawiam layout...

w słonecznym wydaniu:



oraz z udziałem pogodnego nieba:




A że zawijasy, motyle i wszelakie dodatki papierowe wycinałam własnoręcznie nożyczkami, to zgłaszam również tę pracę na wyzwanie Smile and Scrap (dieta 5).


I brokatu na scrapie pod dostatkiem, więc zgłaszam scrapa na wyzwanie "Błyszcz" do  Centrum Hobbystycznego Piątek Trzynastego.

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hehehe, ale który: fabryczny na papierze, czy ten drukowany i wycinany przeze mnie, czy może ten tworzony pastą strukturalną;)Wszystkie są z brokatem:))) Dziękuję;)

      Usuń
  2. Ale pięknie...Wiosny mi się chce!!!! Z kwiatami, motylami i słoneczkiem...ech:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny!!! A za wycinanie moooocno podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny LO, ciekawie skomponowany i pełen delikatności dzięki wycinankom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny, delikatny i ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiałaś się nie źle nawycinać,opłaciło się
    LO PIĘKNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnoręcznie :-O... a ja myślałam, że taki ładny sizixowy wycinaczek masz... :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny scrap! Podziwiam za te zawijaskowe wycinanki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, bardzo letni i radosny LO :) podziwiam za wycinanki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo radosny skarp,poogladaLam pozostałe ozdoby sa naprawde pomyslowe i estetyczne
    dziekuje za odwiedzinki na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło świetnie! Napracowałaś się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, bardzo fajny efekt i zdjęcie, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo piękny. Wszystko wspaniale skomponowałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca i zdjęcie piękne! Zatęskniłam za latem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Jaka fajna praca! ;)
    A z tym wycinaniem to zaszalałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest niesamowity!!!:)cudny....te szczególiki powalają:)......zapraszam na candy: http://www.namaste.com.pl/blog/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne!!! Ładna kompozycja, motylki nadają lekkości, podziwiam za wycinanie zawijasów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu.
    pozdrawiam
    Kasza
    Piątek Trzynastego

    OdpowiedzUsuń
  19. Спасибо что продолжаете придерживаться нашей диеты. Чудесная работа.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)