niedziela, 2 grudnia 2012

188. Adwentowe świece - decoupage.

Dzisiaj pierwsza niedziela adwentu, możemy zacząć odliczanie do świąt:) 
Wykonałam cztery adwentowe świece, różnej wielkości, decoupage na drewnianych "klockach" z motywami świątecznymi z serwetek. Brzegi przetarłam lekko złotą farbą, a "klocki" przygotował mój mąż:)





 A dla Was niespodzianka, a właściwie dwie:
- na blogu sklepu Artimeno do wygrania piękny zestaw śnieżynkowy:


- natomiast na profilu FB konkurs z kolejną nagrodą:


Zaglądnijcie koniecznie (klikając w obrazki) i zapiszcie się:)))

I na koniec chciałam serdecznie podziękować za Wasze wspaniałe wsparcie, mnóstwo przychylnych komentarzy:* i głosowanie na moją pracę w konkursie Janet. Dzięki Waszym głosom zajęłam drugie miejsce, z całego serca DZIĘKUJĘ:***


22 komentarze:

  1. Przepiękne, bardzo efektowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają wspaniale niezależnie od konfiguracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci drugiego miejsca:) A świeczniki są cudne:) Ale to już wiesz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyczarowałaś piękną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super świeczniki, też się sposobię aby zrobić takie co prawda nie z serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacyjne świece adwentowe :) i brawa dla męża za świeczniczki, ja mojego nie mogę zmobilizować już kolejny rok :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca i to zespołowa.
    Gratuluje współpracy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cuudne prace tworzysz:) dziękuję za udział w candy...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne świeczniki, piękne motywy!

    Gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świeczniki wyszły Ci po prostu cudnie, cudna świąteczna ozdoba :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne...Gratulacje również dla męża : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne!! Zachciało mi się takich świeczników :) Również gratuluję Twojemu mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczne te świece. z przyjemnością bym je postawiła na świątecznym stole - wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)