czwartek, 15 listopada 2012

183. Pastelowa kartka z elementami origami.

Dużo nowości na tej kartce:) Po raz pierwszy użyłam maski i pasty strukturalnej i na dokładkę na to wszystko odbiłam stempel z tekstem. Girlandy chorągiewek wykonałam z taśmy papierowej washi.
Kartkę w takiej formie też pierwszy raz wykonałam, jest jakby na podwyższeniu, a wszystko po to, aby wyeksponować modułowe kółka z origami. I to chyba tyle, bo przecież cieniowanie tuszami chyba każdy widzi;)


I zbliżenia na szczegóły:



Spis produktów, których użyłam do wykonania kartki zamieszczony jest o tutaj:)



17 komentarzy:

  1. piękna karteczka, śliczne pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca! Kolory, kształty, detale - bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka!...napracowałaś się trochę, ale efekt rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka! Napracowałaś się trochę, ale efekt rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No pięknie Ci to po prostu wyszło!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    na cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna i ciekawa kartka, pełna świetnych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER KARTECZKA!
    A kółka kojarzą mi się z daliami

    OdpowiedzUsuń
  8. Prze, przepiękna! Śliczne kolory, cudna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie wyszedł ten kwiatuszek, cała kartka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna! Oryginalne te kółeczka z origami;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie mi się podoba i forma i kolory ;-) prześwietna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolorki, słodka, fantastyczne kwiatki, bardzo, bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna kartka, pomysłowa, dopracowana, rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna i niezwykle pracochłonna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)