wtorek, 31 lipca 2012

165. Tęczowe origami.

A oto kolejna praca zainspirowana muzyką (do posłuchania o tutaj w Pomorskie Craftuje). Tym razem przedstawiam kartkę, a skoro w teledysku "wystąpiły" żurawie i motyle origami, więc i u mnie są  takie motyle (autorstwa Akira Yoshizawy).



Karteczka ma tekturową ramkę (a właściwie jej połowę, ale "okienko ramkowe" jest;), którą pociągnęłam tuszami i tęczowym embossingiem na gorąco, są też chorągiewki i girlanda z serc. Bardzo chciałam, żeby pasowała jeszcze na wyzwanie Rudlis w stempel&kartoon.

Zagadka z poprzedniego posta jak na razie nie jest rozwiązana, a myślałam, że grafiki tego pana są ogólnie znane, wszak są charakterystyczne:) Poczekam jeszcze, może ktoś zgadnie, a karteczka czeka na wysłanie:)
Edit:
Zagadka rozwiązana:)))
A ja przypominam i serdecznie zapraszam do podjęcia mojego wakacyjnego wyzwania na blogu Artimeno, bon na zakupy w sklepie czeka:)


31 komentarzy:

  1. Piękne... A ja postanowiłam też się za to zabrać, i mam pomysł, ale czekam na aparat - bo jest mi bardzo potrzebny, i chciałabym, żeby Ludka zgadła, jakbym wiedziała - to uczciwie donoszę, że bym jej podpowiedziała ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajecznie kolorowa, zachwycająca kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Wilson ??? to odnośnie poprzedniego posta.

    notes cudny, kartka cudna !!! jak ci tu dorównać.

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Haniu brawo i dziękuję za zabawę!!! Tak, to Ty Wilson:)))) Karteczkę zapakuję, ale wyleci do Ciebie dopiero jak wrócimy z wakacji, bo jutro wyjeżdżamy i nie zdążę wysłac:) Jeszcze raz dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. huraaaaaa ;-)))))) no pierwszy raz coś w blogowym świecie wygrałam !

      Usuń
  5. cudna tęcza! karteczka nastraja pozytywnie, udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka radosna, piękna letnia kartka. I orimotylki. Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka bardzo energetyczna:) Pełnia lata:)
    Cudnego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Piękne motyle;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekna!! pelna kolorow i energii:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna. Pięknie operujesz na niej kolorami. Bardzo pozytywna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna karteczka,Kolory bajeczne, piękne motyle!

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczka świetna!!! Radosnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniała kolorowa piękna ach i te motylki

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te tęczowe motylki : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chyba nie wpisało się,że tak bardzo podobają mi się tęczowe motylki : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka i te kolorki tęczowe :)) cudne....

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita! Piękna i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tęczowo :) Prześliczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, kolorowa i optymistyczna praca :)
    Kocham te motylki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Stempell & Kartoon.

    OdpowiedzUsuń
  20. Butterfly, o butterfly......
    piękne letnie motylki

    OdpowiedzUsuń
  21. Nastraja pozytywnie :) udanego wakacjowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie pokolorowałaś ramkę, cudnie kartka wygląda i motyle są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. I wróciłam z wojaży po świecie, a Wy zaglądałyście i zostawiłyście dla mnie tyle wspaniałych i przemiłych komentarzy:) Dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)