środa, 20 października 2010

1. Na dobry początek...

Witam i pozdrawiam wszystkich,  którzy zawędrowali na mój blog.
No i stało się,  założyłam własnego bloga, nie wiem, czy wytrwam,  nie wiem czy go opanuję, ale co mi tam, do odważnych świat należy.
Moim zamiarem jest, aby ten blog był czysto artystycznym miejscem, gdzie będę mogła podzielić się z Wami moją radosną twórczością własną:)
Od dawna już zainteresowałam się scrapbookingiem, ale nie od tego się zaczęło, najpierw były robótki ręczne, szydełko, origami przez kilka długich lat, a po drodze jeszcze gdzieś szkice, malowanie, hafty, quilling i inne.
Powstało wiele prac i  mam nadzieję zamieścić je tutaj, te które zostały uwiecznione i te, które dopiero stworzę.
Na dobry początek pudełeczko (niestety nie wiem, kto jest jego autorem) – połączenie origami i scrapbookingu.
Papiery Chocolatcaffee z ILS ,  ramka ze Scrapińca.







10 komentarzy:

  1. Izo, Twoje pudełeczko jest przepiękne a rozkwitająca róża jest zachwycającą przysłowiową wisienką na torcie:) jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. migiem przyleciałam z forum by pochwalić pudełeczko, które śliczne jest :) i życzyć udanego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa... i fajny nick sobie zarządziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne, i ta róża ciekawa. Życzę wytrwałości w prowadzeniu bloga. Na pewno tu wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełeczko i powodzenia w prowadzeniu bloga- będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję decyzji i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne Izulku! Cieszę się, że tu jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo się cieszę, że wreszcie masz bloga :)
    I zrobiłaś śliczne pudełko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Izuś pudełeczko piękne , cieszę się że je zmacałam i Ciebie poznałam . Wiem ,że będę tu częstym gościem już nie moge się doczekać naszego spotkania ****

    OdpowiedzUsuń
  10. Początek bardzo dobry i zapowiadał że będzie tu ciekawie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony ślad odwiedzin:)